South Park Monster

Fans saw Carlos Coy as the invincible rapper, the gangsta who could become an icon for outcast Hispanics everywhere. But they didn't know his weakness -- young girls did.

He became a regular at flea markets from San Antonio to Albuquerque. He persuaded promoters to let him take the stage between band sets, and sales escalated. He was everywhere. Coy would be seen at a car show in Abilene one day, and a flea market in Brownsville the next. Then he would turn up pestering passersby in Del Rio.

Even grandmothers got the pitch from this smooth-talking stranger. He would ask if their grandkids were rap fans, and keep talking until he pocketed money. Like a politician pursuing grassroots support, Coy viewed it as planting seeds that would grow into future fans.

He sold out of his Hillwood tape, ordered more and continued selling for some two and a half years. In 1995, he launched Dope House Records with brother Arthur. His second offering, Hustle Town, netted him a deal with Houston independent distributor Southwest Wholesale.

Michael Hogue

Coy rebounded from poverty to pursue national attention as a rapper.
Deron Neblett
Coy rebounded from poverty to pursue national attention as a rapper.

Hustle Town roared out of the gate, selling 2,500 copies in less than two weeks. His father saw that the family could make more money peddling Carlos's new dope, his rap, than they ever could brokering groceries. The elder Coy soon gave Carlos free rein over his warehouse, which was renamed the Dope House. Relatives grabbed their executive titles to the new company. Carlos himself assumed the humble mantle of, as his Internet bio puts it, "the Don of Dope House Records and musical engineer with a Ph.D. in rapology."

The slogan at the Center Street record label: Dope Sells Itself. Carlos had always said it did. He was right.


[B]ought my own limousine / 20 inch Macleans / 5 screens / with 2 margarita machines

Matt Sonzala, a local freelance writer who has covered Southern rap in magazines such as Murder Dog and XXL, can predict the words of every rapper he's interviewed. They all brag that "What sets me apart is I have my own style."

"When I first heard of South Park Mexican, I was like, 'Man, who the hell is this dude?' " Sonzala says. "But then I found out that he really is different. He's one of the very few rappers like that. Say what you want about him, but he has his own style."

Most impressive to Sonzala is the wit reflected in Coy's work and the rapper himself. "He's funny. He's unique in that way. And he's a hustler," the writer says. "He's one of those guys who take that whole independent revolution of the mid-'90s here in Houston, and took that music into Louisiana, and more heavily Hispanic markets in places like Colorado and New Mexico. He took his stuff to that level totally on his own."

As his notoriety spread, the colorful Coy carefully locked up the regional rap market. He swept the Houston Press music awards and became a solid headliner in distant venues. His Dope House label lured in several notable musicians, and Coy's own creations kept climbing up the charts.

When the national music press turned his way, the critics outside the Southwest were unimpressed. The New York Press's Ned Vizzini called Coy's Time Is Money "bad, cheap rap" and added, "there's no excuse for Time Is Money to sound like a setting on my cellphone ringer." Allmusic.com's Jon Azpiri similarly dismissed the CD: "The Texan was hoping to break out of the Lone Star State…but the 16-track effort is unlikely to catch on." He concluded that "South Park Mexican fails to bring anything new to the table that is worthy of national attention."

Like every other Southern independent who takes his stuff to a major, it didn't really make a difference to Coy -- any publicity helped.

As his stardom grew, he edged toward becoming another cultural icon for expanding Hispanic awareness, and started to see his role in quasi-messianic terms. Coy no longer considered himself merely a rapper, but a "street poet" or "street philosopher." In most of his later interviews, he spoke like a Mexican-American liberationist. Blacks had their Malcolm X, and Coy seemed to want to become the Hispanics' Malcolm Equis. He referred to Mexican-Americans as "my people" and as an all-but-enslaved class sorely in need of self-esteem.

Coy believed he was the one to bring them that respectability as his own commercial successes mounted. He bragged about going from $400 a month in album sales to $40,000 monthly. Dope House hit full stride in 2000. Recording giant Universal Music Group signed him to a lucrative deal that brought an advance of more than $500,000.

Texas Monthly magazine weighed in by selecting Coy as one of the "Voices of a New Generation," a breakout star on the rise. Accomplishments only fed on more far-out dreams. Next up, he pledged, would be movie productions that could rival Hollywood.

The year closed out with his headiest coup: a Newsweek article about this dynamic Hispanic leading the previously overlooked youth of the burgeoning Mexican-American culture. "A lot of Mexican American kids have low self-esteem, so I let them know that they can do more than just work like an animal for peanuts," he said in the story. "…Nobody screams, claps, or cheers for that."

But his fans did cheer when he delivered his homilies. Before each show, Coy would give a speech about the virtues of staying in school and away from crack, keeping out of gangs and getting a job. He'd tell his listeners about the glories of families and responsible parenthood.

« Previous Page
 |
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
All
 
Next Page »
 
My Voice Nation Help
57 comments
danniepizana13
danniepizana13

he did do it,, but everyone makes mistakes in life. Just ask yourself a queston.......are you perfect? NO RIHT!!!!!!!!!!!!! well then don't judge a man for his past, try to see his mental progress in jail. & badmathafaka shut the fuck up,, just because your American and he has a little bit of Mexican in him doesn't mean hes a wetback look at what the fuck your posting because you never know what the fuck might happen!!!!!!! And to those who are fucking haters on SPM tell me....did you read and see the evidence? Were you there at the time of the trial? Do you know if the accusers manipulate the little girls just to get money off of him and just want to get famous? NO so SHUT THE FUCK UP go suck a dick and FREE SPM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #All who think im right like!!!!

mzkrazie96
mzkrazie96

Yo u badmathafaka if he did it i knw for sure he wouldnt tell u tf like get real..! free spm n 

traskers13
traskers13

And why would anyone want to our choose to sound uneducated?

traskers13
traskers13

I love it how the majority of people defending Carlos don't know how or choose not to write in proper English. Not only does it make them look uneducated, i don't even take the dumb comments seriouslybut it's just plain funny to read the dumb comments. They have spell check for a reason.

carmen619
carmen619

He fucken did it. He's a sick fuck who likes little fucken girls. His first baby Mamma was 13 when she got pregnant and gave birth at 14. I don't Know about u guys but ain't nothing attractive about a 13 year old to me. You gotta be sick. He knew her age cuz he would pick her up and drop her off at her middle school!!! Not only that but how far did he have to go to get pussy from a fucken 14 year old. Sick fuck that's what he is. The

little girl he molested is the daughter of his friend. Like they say the molester is just about always a family member or a friend of the family. He did the crime so now you do your time you sick fuck.

Badmuthafuka
Badmuthafuka

All I know is if that fuckin wetback touched my Lil girl no amount of money would save his ass! I know Carlos and he told me he fucked up and did it and that he was turned on by young pussy real young pussy like under 10 years old. He told me many times how he couldn't help hisself so he is a sick fuck he deserves the electric chair fuckin chlo

onlybeingreal
onlybeingreal

You all say that this shit is being racist, but look at the general facts of what fame does to people. There has been numerous accounts of celebrities doing sick shit like this. It's more of a psychological point of view (not racist). After a while, someone with such fame seems to raise their standards in getting satisfaction. Meaning that that "fine ass super model" just doesn't do it for them anymore, & that's when they explore into the unknown (shit that isn't normal). Just because he makes Great music, doesn't make him innocent, he is subject to discipline just like you or me. Especially for doing sick shit like this. Even though they say you are innocent until proven guilty, not in this case. Too many molestation allegations being made, is this a coincidence or are you people blind? The facts will be facts... If he is in fact innocent, the God will know. If he's not, then he better get back on them knees once again...

BABY LOCS
BABY LOCS

THiS iS ALL FAKE!!!!! SPM C0ULDNT 0F M0LESTED A LiLL0 GiRL WTF LiKE i UNDERSAND HiS KiDS [DUH iN HiS MUSIC] BUHT A 9 YR. 0LD GiRL NAW && D0 THEY EVEN G0TS E-NUFF EViDANCE????NAW THEiR ALL RACiST!!!!!

[i KN0 MY SPELLiNG SUX!!!!]

pablo
pablo

Studies reveral that Mexicans are infact memebers of the Casucasian race. So, it's not about race, it's about a child molester getting what he deserved. Enjoy hell, SPM.

abel
abel

well as far i see he was convicted on some very weak evidence... i do not trust texas justce... until he gets a trial outside of texas jurisprudence with a nono bias jury... reason tells me to think he is inocent... I know texas law has a tendency to judge base on pseudo moralistic assumptions before actual evidence... his kid was rigtheous and an easy target...ps sorry for the terrible speling... english is definetely my second language...

jeannie gonzales
jeannie gonzales

there is no phisical evidence that spm did anything. all the fuccen feds did was go by hear say. all they did was make false alligations so they can get his money cuh he was a rich motha fucca. i personaly think all them niggas that said that shit should be locced up in his place for lieing about something that serious.

Slick Sick
Slick Sick

Fuck h8ers FREE SPM!!!!!!!!!!!!!!

teresa torres
teresa torres

man dnt get diz shiet twisted cuz dats a whole bunch of bullshiet..fuk you white people..oo n by the way listend to da song when devils strikes n your ganna o wo you FUVKED WITH....

na
na

I love calos' music but alot of the people here leaving comments need to face the fact. i mean, I could understand him being innocent If there was one accuzation but four or five of them. If any of theese people leaving comments have children, maybe they should rethink their statement.

lil spm
lil spm

fuck hoo eva wrote dis free spm ya fuckin racists and if ya got a problem with beefy people shuv beef up ur ass

Topsy Kretts
Topsy Kretts

I've always been a big fan of SPM, and never really paid much attention to his allegations until listening to the lyrics of his most recent album."When Devils Strike." My personal opinion is that no one will ever really know the truth but i do know this...When you have 8 counts of child molestation, and one mainly focusing on you how do you get to that point...i mean how do you get that many counts of child molestation..I'll always enjoy his music, however be a fan never..It's hard to represent someone of your own raza that is convicted of such a horrible act!! I will say this though if R-kelly doesn't get prison time that will be very unjust especially when there is a tape validating his conviction..SPM was more verbal allegations and testimonials..they never had any tangible evidence other that the testimonies of the women...Either way only the good lord knows the truth...Peace

god bless

O.G Tito
O.G Tito

What the fuck... Texas is a southstate right?Carlos is a hispanic, and and the white american KKK fuckers is just jealous cuz a hispanic rapper were getting to famous so they wanted to make people forget about him and charge him, probably everyone of those fucking liers that said he had sex with them are members or their parents members of the Ku Klux Klan, and so also the damn fucking judge, and jury, probably KKK supporters or members all of them, just jealous, and after his money... no fucking evidence that he have done anything to the 9 years old girl, just becourse the kids bitch-mother were dissed by Carlos she wanted to to charge him and get money and get him away, to prison, if it were a white american guy who had been charged then it would've been different.... fuck the racism.... damn suckers get money by telling the truth don't lie and destroy people like Carlos, Carlos music really comes to my heart, and i know this all is bullshit... damn jealous whities....

don't worry white KKKBITCHEZ I'm white my self, but i don't see the color of the skin, it's the warmth and kindness from the heart that makes us different, evil from good... it's so easy to charge a guy cuz he's famous and he's black or Hispanic or something but if it were a white guy it would have been different, I don't say i have any proof but i just speak my mind, and here i live in sweden we have freedom of speech so FUCK YOU KU KLUX KLAN FUCKERS, GET A FUCKING LIFE AND FREE CARLOS YOU FUCKING JEALOUS BASTARDS, SEND SOMEONE TO PRISON FOR 45 YEARS WITHOUT ANY EVIDENCE IT STINKS CORRUPT COURT ALL THE WAY TO SWEDEN...

GOT ANY PROBLEM WITH MY COMMENT PLEASE CONTACT ME MY MAIL IS EL_COKA@HOTMAIL.COMBRING IT ON RACIST BASTARDS....YOU JUST PATHETIC, THERE ARE NO RACES WE'RE ALL HUMAN, JUST DIFFERENT COLORS OF OUR SKIN, BUT THE SKIN DON'T MAKE THE PERSON....

THE HEART AND THE ACTIONS MAKES THE PERSON... THINK ABOUT IT....

I'LL BE WAITING FOR YOUR COMPLAINT....

GET REAL FOR FUCK SAKE....

Eduardo Garcia
Eduardo Garcia

Im a huge spm fan and i like all his work. I really dnt think that he could have done such a thing like that to a 9 year old girl. Come on people he is Carlos Coy. South Park Muthafuckin Mexican. He could fuck any bitch he wanted to but i know he wouldnt fuck around with a lil girl. I mean if he really did do that i am gonna be really disapointed because i look up to him. Im 99.9% sure that he didnt do that. Where is the evedince? All they had was a lil 9 year old girl saying he did it and a bunch of other lil bitches that are just trying to make a quick buck off a lawsuit. If he did mess around with any underage girls im sure he didnt know they were underage. Parents you need to stop letting your lil 13 14 15 year old daughters dress like 20 year olds with all that fuckin maku up bkuz they gna get us playas into some shit. And to rap this shit up, The prosacuters or jurers need to review there fuckin documents. Fuck judge ellis because he dont evev know what the fuck is up. Yall should have never fucked with spm!!!!!!!!!!!!

dat vato
dat vato

first of all fuck all dem haterz yall dont know shit how he grew up i understand part of his life cuz my dad wuz and still aint around. but u can tell aint no lil bitch tell time for shit which means dat girls mom had sumthin 2 do wit it if she knew his raps which she should since they're family friends she shouldnt of let her daughter stay there and why would he barely do it now. he could have just about any bitch he wants so why a lil bitch n dat crap bout he'd be fuckin all da lil bitches he wuz n high skool wen he said it they cant pull dat shit out on him n they cant do dat wit his rhymes etha sum shit he culd b jux putn in for a candy coatin like most rappers. so lets see no evidence, ppl cumn out da woodwork barely dat u kno r getn paid dat say he did sumthin, and a lil girl dat dont kno shit and her angery bitch of a mother dat hates him = a high chance he didnt do it. and dem 2 14y/o were probly sum tricks tryin 2 make a buck.

free dat s.p.m. we always bhind u 100% los

CORNELIO4 LYFE
CORNELIO4 LYFE

SEE MAN I THINK DATS WRONG LOCKIN SOMBODY UP FOR NO EVIDIENCE...SURE YALL HAD MICHAEL JACKSONS EVIDENCE BUT YOU DIDNT GIVE HIM 45 YEARS....DATS WRONG WAT YOU DO TO DA MEXICAN YOU KNOW AT LEATS GIVE HIM 2 YEARS JUST BCUZ THERE IS NO EVIDENCE....MAN ALL IM SAY IS FREE SPM...AND FOR YOU PPL WHO THINK HE IZ GUILTY GO THROUGH DA THINGS HE HAD WENT THROUGH GETTIN REJCTED FATHER LEAVIN AT AGE THREE AND NOBODY FOR HIM TO LOOK UP TO.LETS SEE IF YOU COULD DO BETTER IN HIZ SITUATION!!!!!!!!!!!!FREE SPMMEXICAN PRIDE!! US MEXICANOS NEED A DAY OF UNITY!!!!!!!!!

mike
mike

this bitch that wrote this shit is a racist s.o.b. the first paragraph says it all.

FREE SPM!

brenden beach
brenden beach

THE PROSACUTER IS FUCKED UP FOR SAYING THAT AND CONVICTED U FOR THAT SHIT THAT U MOST LIKELY DIDN'T DO SO DO YO TIME AND GET OUT

ELIZARDO LUJAN
ELIZARDO LUJAN

WELL I WANT TO START OFF BY SAYING THAT SPM DIDNT DO THE SHIT THEY SAY HE DID.NO MATTER WAHT IM GOING TO STAND UP FOR MY BOY.FREE SOUTH PARK MEXICAN.

StuDErs
StuDErs

Fuck that pc muther fucker

������
������

OMG FUCKKK ALL THE HATERz!SPM iS THE FUKiN BOMB!FOREALz!HE KEEPz iT REALL!ALL THE WAiiANYWAYZ ALL THAT WAS B.S!HOW COULD THEY PUT CARLOS iS JAiL WHEN THEY DiDNT HAVVE ENOUGH EViDENCE!MY OPPiNiON iS DAT THE DAD OF THE 9YEAR OLD GURL WAS JUST JEALOUSE OF CARLOS!SO HE SETT EVERYTHiNG UPP!&& THEN THE OTHER GURLz JUST WENT && LiEDD TOO GET SUM CA$H MONEYY..............FUCKK THEMM CUz KARMAz A BiTCH WAT GOES AROUND------> COMEz AROUND--------->THOSE LiL BiTCHEz BETTER REMEBER DATT! THEY DONT KNO WiTH WHO THEY MESSED WiTHH!&& WEN LOS COMEz OUTT HEz GONNA BE GREATER THAN EVER!CUz HEz GOTT MORE PUBLiCiTYY && i THiNKK THiS CASE WASS MADE iN RACEiST WAY CuZ THEY LET MiCHEAL JAKSOOOOON OUTT!!!!!!!!!! SO FuCK iT iT iS WATT iT iS!........................FREE SPM FREE SPM FREE SPM FREE SPM FREEE SPM FREE SPM FREEE SPM FREEE SPM!!!!!!!!!FREEE LOS FREE LOS FREE LOS FREE LOS FREE LOS FREEE LOS FREE LOS FREE LOS FREE LOS!!!! SOUTH PARK MEXiCAN ALL THE WAYY BABBY!

cholo4life
cholo4life

I used to listen to spm music. i thought it was good. but if my daughter told me somebody was molesting her, there would be one more dead mexican.NO QUESTIONS ASKED

fuska
fuska

MAAN SPM..... WHAT CAN I Say THAT NIGGA MA BOI FUK THE LAWZ FUK THE POLICE FUK THE MUTHAFUKIN COPS KEEP HAITIN FREE SPM AND IF NO NIGGA LIKE IT GO SUK A FUKIN DICK

I TRIED
I TRIED

YOU CANT KEEP A GOOD MAN DOWM....GOD WILL HAVE HIS SAY IN TIME....THIS MAN IS A SAVIOR..........LORD KNOWS...LORD KNOWS...

LA UNICA TRAVIEZA
LA UNICA TRAVIEZA

OK TIME FOR MY COMMENT Y IS IT DAT SPM A LOWER CLASS MEXICANO GETz ACCUSED OF THIS SHIT BUT R KELLY AND MICHAEL JACKSON GET ACCUSED OF THE SHIT AND THEY ARE FREE AND LIVING LIFE TO DA FULLEST Y BECAUSE THEY HAVE DA MONEY DA FERIA YA SPM DIDNT HAVE DAT ABILITY IM NOT SURE IF HE DID IT BUT WITH THE EVIDENCE WELL LACK OF EVIDENCE REALLY IT DOESNT SEEM POSSIBLE IVE HAD HOMIES ACCUSED OF DA SAME SHIT BECAUSE OF HYNAS GETTIN MAD AND TRYIN TO FUCK PEOPLES LIFES UP BUT DA CASES WERE DROPPED TO DUE TO LACK OF PHYSICAL EVIDENCE SO REALLY I THINK HES INNONCENT AND KARMAS A BITCH AND HONESTLY THIS HAS ITS GOOD POINTS HES GETTIN PUBLICITY EVEN THOU ITS NOT ON A GOOD TIP BUT HIS MUSIC IS GETTIN SYNICATED MORE MORE MUSIC PLAY HIS NAME IS GETTIN PUT OUT THERE AND I KNOW WHEN HE GET OUT HE GONNA COME BACK WITH A MOTHER FUCKEN VENGANCE AND TELL EVERYONE TO KISS HIS ASS WHO DIDNT BELIEVE IN HIM SO KEEP UR HEAD UP AND WE'LL SEE YA SOON IM UP N IM OUT LA UNICA TRAVIEZA X3 BESOS MUAH!

past life
past life

I believe that what the little girl says is true. I know Carlos, I was one of the "young ones". He is a sick bastard.

Sam
Sam

Its like what everyone says, no evidence to support that nine year old's statment against Carlos Coy. Its also fucked up that they were using SPM's lyrics to counter claim his freedom. Just because he grew up with a hard life, that dont mean that he is gonna take it out on a little gurl. I mean come on if she was friends with Carlos's daughter dont u think that she would listen to SPM's type of music, to hear what he has to say. So her knowing how SPM is so to speak, why would she go over and spend the night in the first place then? THey cant just fuckin use his lyrics for that shit! Idk man they fuckin system has to look over that case again, cause what they are doing is fucked up! gives me more of a reason to hate the system its self! FREE SPM BABY!

Joe Smoke
Joe Smoke

On a lyrical level SPM was wack. The only thing he had going for him was that he was hispanic... sort of like Carlos Mencia. Anyways, come on... let's get real- a 9 year-old little girl isn't going to lie about that. Ya'll probably believe Michael Jackson was innocent too, right? For what ever its worth he should have been rehabilitated, i think prisons brings the worse out of people. Anyways, if ya'll really care about him put some money in his commissary. I mean, come on... the evidence is right there- the girl he knocked up?? Obviously that is what he was attracted to.... young girls. He would have been cool if it was 2,000 years ago... wrong place, wrong time I guess! ;c)

brenda
brenda

I think that bitchass nigga shuold get a grip an think about the people she is hurting.Dosent she know that what goes aroud comes aroud.Ilove carlos coy he is my baby all i want 2 tell u carlos is 2 take care and keep making new albums

macSL"2the0
macSL"2the0

NO PHYSICAL EVIDENCE

FREE SOUTH PARK MEXICAN!!!!!

fck all dumbassrepublicanoswe z gon ride

nancy
nancy

YEA DAT IS B.S DID THEY HAV EVIDENCE?!!! DONT THINK SOOOO THEY JUZ HATIN!!!! SPM IS DA BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

throwed vato
throwed vato

fuck all haters yeall dont know los yo i dont know him but he didint do that bullshit ive been down with los 4 like ever we been through wat los says das why his shit is da realest free spm

fkk a name
fkk a name

LMAOOOOOOOOOOOOOO at dat pussy gettin fukked in da anus right about now by 2 niggaz that r HIV positive. Homo ass nigga gets what he deserves. But aye on da real tip do yall think dat nigga would give a flying fuck if yall were "LOCKED UP"? fukkkk naw he wouldnt. tell yall what all yall stfu in go buy da sissys album whether u want to or not. LOOKS LIKE HES THA WUN THATS USIN RED M&M'S FOR LIPSTICK. lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll -BLOODY WAR -SPM

MARiS0L
MARiS0L

DAWM i L0VE SPM && HE DiDNT D0 SHiT iZ JUZT ALL 'EMFAKE AZZ FEMALEZ DAT PUT HiM iN JAiL 4 SUMDUMB SHiT! LOS NEEDZ 2 B FREE . . . i W0ULD REALLY LiKE2 MEET LOS CUZ HE A BADAZZ PERS0N && HE REALi L0VE U L0S FUH EVA

-LiL MaRi-

nawf syde
nawf syde

mane los did not do dat people always wanna c some one down he gonna get out an prove to da world u cant stop him

Ana Sanchez
Ana Sanchez

How can an innocent man sit behind jails to rot without having a proper trial. I think its a bunch of bullshit of how the prosecuters sent him to 45 years of prison whithout studying the evidence. The lawyers did not bring up the girls possible intentions of accusing him of rape. All those lying bitches want is the money and publicity!! All I can say is dat SPM can be doing so many things outta prison and instead he is caged like an animal. FREE SPM!!!!!!!!!!!

mz coy
mz coy

fuk all of yall i l0v3 spm carlos coy, das my baby,i l0v3 h1m 2 d3ath. fuk all d3m hat1ng ass fak3 h00drats!!all 1 gotta say 1s dat carlos didnt do chyt h3's mothfuck1ng 1noc3nt ok!!

free spm fr33 spm. 1 l0v3 u carlos .baby u m3an da world 2 m3

100%mexican
100%mexican

all that is a fuck load of bullshit spm is innocent and needs to be free so he can continue to spread his words. that little nine year old bitch is lyin but it dont matter cuz even behind bars he released when devils strike. spm for ever cabrones

CARLOS FLORES-AKA C-LOS
CARLOS FLORES-AKA C-LOS

WHATS UP MAN AINT NOTHING CHANGE SP IS STILL THE KING OF THE RAP GAME.FUCK THAT LITTLE SNOTTY NOSE BRAT TRYING TO MAKE HER FAMILY.LIKE SPM SAID THESE STREET TRYING TO BURN US ALIVE AND THATS EXACTLY WHAT HAPPENED.BUT GOD WONT LET A INNOCENT MAN DIE IN JAIL.

Violet Escamilla
Violet Escamilla

I agree with most of the other comments presented here. Even though he can not protest under Statute of Limitation, I still don't understand why it took so long for these stories to come up. What I realize is that when someone with a troubled background comes up on top and begins making money others always want a piece of the fortune no matter what the circumstances are. Look at other cases with celeberties. Michael Jackson and Kobe Bryant had charges against them but theirs got settled out of court. Robert Kelly had actual proof against him but no jail time at all. I'm sorry if Carlos Coy isn't as well known or makes as much money but in order to make an appropriate sentence we should take a stronger look at the evidence.

SPM/#1 FAN(DIANA GOROSTIETA CO
SPM/#1 FAN(DIANA GOROSTIETA CO

I L0V3 SPM IV3 B33N H3AR1NG H3'S MUS1C 3V3R S1NC3 1 WAS A LIL G1RL, N FUK ALL YALL HAT1NG ASS BITCH3Z. CARLOS COY DIDNT D0 CHYT . I L0V3 CARLOS N I W1LL SUPP0RT H1M T1LL DA FUK1NG 3ND I DONT KAR3 WUT YALL SAY I DONT B3L3AV3 IN YALL I B3L3AV3 IN H1M N I KNOW H3'S GONNA G3T OUT OF DA P3N SOON,CUS I PRAY FOR H1M 3V3RY N1GHT.FR33 SPM!!FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!! FR33 SPM!!!

karina
karina

damn ol boy los wuz just tryna make sum change damn always tryna lock up da mexican and they didnt even much have evidense dat sum shit

What
What

You're spelling does suck, indeed. Since you knew that, I don't understand why you couldn't have at least used 'o's' instead of '0's'. No spelling actually INCLUDES numbers. He obviously did something wrong, and something disgusting. You understand it's wrong, and that is why you don't believe he could have done it. Sometimes the people you look up to...sometimes they're just pigs. I didn't think my stepfather could have ever done anything like that, but he sexually assaulted and harassed me from the time I was 14 until I moved out. I told, and he is still a free man. Why? Because no one believed he'd do anything like that...never a credible man like him- well he did...and I'm the one suffering. Not him. SPM deserved his time, because he obviously did something wrong- if not molesting the girl..it was certainly sleeping with all of those underage females.

dntworryaboutit
dntworryaboutit

That is true all these 10 through freaking 15 do that crap wanting to "grow up" fast by dressing like a whore and their "parents" don't notice? All this was planned out and rehearsed very well for SPM money. Now if he impregnated a 13 year old well she probably knew what she was doing maybe kissing his ass now all these "molested" females don't have proof everything they had said are words where are the videos, texts messages, notes, coming from spm directly to each one of them. And most of all the so called "parents" where the fuck were they when their "angels" were having fun time smoking and drinking? Huh I bet they didn't just only have sex with Carlos Coy...

dntworryaboutit
dntworryaboutit

You must be a suck ass kanye west lover lmfao you don't know real lyrics..Or you are a better rapper? Uhh I didn't think so..

dntworryaboutit
dntworryaboutit

You must be a suck ass kanye west lover lmfao you don't know real lyrics..Or you are a better rapper? Uhh I didn't think so..

 
Houston Concert Tickets

Around The Web

Loading...